My week in pictures 110

Klik verder om te zien wat ik deze week allemaal heb meegemaakt!

My week in pictures 110a

Zondag was ik met Emilia op zoek naar leuke plekken om foto’s te maken. Met de fiets over de Erasmusbrug. Hard trappen tegen de steile berg en wind maar wel met een mooi uitzicht en mooie plekken aan de overkant als resultaat.

My week in pictures 110b

Gezellig <3

My week in pictures 110ba

Hoe schattig zijn mijn mini Daisies? Ik haalde deze bij de opening van TK Maxx in Rotterdam.

My week in pictures 110c

Maandag zat ik de hele dag bij Hashtag Workmode aan mijn blog te werken en dinsdag zat ik ’s ochtends op school. We zijn alweer op de helft van de minor, gaat snel! Dit keer werken we aan een opdracht voor een merk dat zich focust op sokken voor mannen.

My week in pictures 110d

Na school ging ik donuts halen want mijn blog werd deze week 5 jaar. Zoveel lekkere keuzes!

My week in pictures 110e

Inkt voor mijn printer halen is altijd weer een gedoe bij mij. Zoals gewoonlijk eerst weer naar de printerafdeling om eens te zoeken welke printer ik ook alweer heb.

My week in pictures 110f

Die donuts fotograferen is echt moeilijk als je zoveel zin hebt om ze op te eten.

My week in pictures 110h

In de middag ging ik aan de slag met een moodboard voor #inspiredbythestreet.

My week in pictures 110g

En voor die foto van mijn moodboard heb ik dit gedaan haha. Er was heel weinig licht in mijn kamer dus toen heb ik mijn tafel maar op het bed gezet om het best mogelijke licht op te vangen.

My week in pictures 110j

Aan het einde van de middag snel outfits shooten met May!

My week in pictures 110i

We gingen binnen foto’s maken bij deze trap omdat het regende. Er is al een outfit online gekomen van deze shoot en deze week komt er nog eentje.

My week in pictures 110k

Woensdagochtend kwam mijn zus langs met een kledingcrisis. Ze had een feestje deze week en zocht een jurk. Die heeft ze gevonden: mijn lievelingsjurkje! Nu nog hopen dat ‘ie heel terug komt 🙂

My week in pictures 110l

De rest van de dag moest ik naar school en ’s avonds ging ik sporten met Xenia! Die was zo lief om mij daarna achterop de fiets naar huis te brengen.

My week in pictures 110m

Donderdag: weer school. Boekpresentaties dit keer. De laatste ronde van de vier die ik gehad heb gelukkig. Ik vind dit het minst leuke deel van de minor denk ik.

My week in pictures 110ma

Na de les nog even kletsen met Gerson (die ook een liedje inzong op mijn Snapchat ‘jenniefromthebl’) en daarna ging ik richting Amsterdam. De stad was al helemaal in de kerstsferen. Zo gezellig!

Schermafbeelding 2015-11-15 om 09.49.26

Ik sliep in het Hoxton Hotel in Amsterdam. Dit hotel is zo leuk ingericht en zo gezellig! Er is een hele grote lobby waar je ook gewoon gezellig kunt gaan zitten als je er niet overnacht. En kijk bovenaan die trap, daar zit een photobooth! De ligging van het hotel is perfect want het ligt maar op ongeveer 3 minuten loopafstand van de Dam.

Schermafbeelding 2015-11-15 om 09.50.50

Dit was de kamer waar ik in sliep! Mooi he? Ik vond vooral de badkamer erg mooi en het bed was er echt zo eentje waar je heerlijk in weg zakt.

My week in pictures 110n

Ik ging ’s avonds naar de Zalando Blogger Awards in het Felix Meritis. Het was wel een hele gezellige avond maar van de show zelf had ik wat meer verwacht. Het was erg kort en ging allemaal heel snel.

Schermafbeelding 2015-11-15 om 09.48.27
Vrijdagochtend wakker worden in het Hoxton! Met een ontbijtje wat werken achter deze computers in de lobby.

Schermafbeelding 2015-11-15 om 09.48.43
Nog een foto van de gezellige inrichting. Hier ga ik zeker vaker terug komen. Zeker een aanrader wanneer je nog een fijne plek in Amsterdam zoekt.

My week in pictures 110o

Rond 1 uur ging ik richting Hashtag Workmode om nog een middagje aan mijn blog te werken. Onderweg stopte ik bij Pluk voor een sapje. Dit is een carrot cake maar dan in gezonde sap-versie! Het was in de ochtend super lekker weer maar ’s avonds sloeg het ineens om in een soort ministorm. Rond 5 uur door de stortbui richting het station.

My week in pictures 110p

En eenmaal thuis even snel wat eten en video’s bewerken met Robin. De rest van de avond bracht ik hoepelend door terwijl ik The Voice keek.

My week in pictures 110pa

Gisterenochtend ging ik om 10:00u bij Baker&Moore in Rotterdam ontbijten met Liza. Heel gezellig om weer bij te kletsen nadat we elkaar de vorige keer hadden ontmoet via Instagram. Ik zou hier niet snel weer ontbijten omdat er buiten een klein barretje met superfoods (die ik niet eet) niet echt gezonde keuzes waren en wat we kregen was vrij weinig. Ik zou hier wel weer terug gaan om bijvoorbeeld in de middag wat te drinken met iemand of er een dagje te werken want het is wel een gezellige plek daarvoor.

My week in pictures 110q

Na het ontbijt ging ik meteen door naar de fitness. De rest van de middag heb ik vooral foto’s gemaakt en het nieuws gevolgd rondom de hele situatie in Parijs en de rest van de wereld. Ik wilde eigenlijk even de stad in maar met die meldingen bij o.a. Gatwick en Schiphol vond ik het fijner om drukke plekken toch maar even te mijden. Lekker binnen gebleven dus.

My week in pictures 110r

Gisterenavond maakte ik voor het eerst een schotel met pompoen, spinazie en gehakt. Heel lekker!

Ik ga dadelijk voor het eerst in mijn leven een GRIT-training doen. Dat schijnt heel intensief te zijn dus ik ben benieuwd.. Ik ga de komende week wat verschillende groepslessen proberen om te kijken of ik weer voor een groepsles abonnement ga. Verder deze week op de planning: aan de slag bij Sanoma met een nieuw project, naar het concert van The Neighbourhood en een dagje Maastricht met mama!

29 thoughts on “My week in pictures 110”

1. Wat super gezellig al die afspraken buiten de deur. Handig dat je in Amsterdam kan overnachten! Dat lijkt mij ook zo fijn. Reis nu gemiddeld zo’n 5 uur op en neer als ik een dagje naar Amsterdam moet. Niet te doen.

2. Wat is dat hotel prachtig! Echt een tumblr-waardig hotel. Dat inkt-probleem herken ik, daarom heb ik een foto’tje in mijn telefoon van mijn oude inktpatroon. Hier staat ’t nummer namelijk op, zo hoef ik nooit meer te zoeken welke inkt ik nou moet kopen :’). Leuke week weer Jennie!