My week in pictures 173

Klik verder om te zien wat ik allemaal heb meegemaakt! Mijn iPhonefoto’s uit Hawaii dit keer <3

De laatste anderhalve week van mijn reis zat ik op een plek met alleen wifi in de supermarkt.. dus kon ik helaas geen weekverslagen uploaden. Daarom vandaag al mijn overgebleven telefoonfoto’s uit Hawaii! Dan ben ik weer bij en kan ik maandag weer de my week in pictures vanaf mijn thuiskomst in Nederland maken 🙂

Ik ging met wat mensen van het hostel hiken. Een hele mooie hike, maar het duurde allemaal wat langer dan verwacht doordat we verkeerd waren gelopen. Heel rot, want het werd al donker en er zaten wilde zwijnen in het bos. Gelukkig hebben we in het donker nog de weg terug kunnen vinden.

Iedere avond dat het iemands laatste avond was in het hostel (wat bijna iedere avond was) werd er een afscheidsfeestje gegeven. Op mijn laatste avond werd het een pizza avond!

Lachen om Pati, die een extra koffer heeft gekocht voor al haar souvenirs.

Mijn laatste ochtend op Oahu: een acaibowl eten op het strand en kijken naar de surfwedstrijd die gaande was.

Vliegen naar het volgende eiland. Op naar Maui! Dit was een vlucht van 20 minuutjes, nog nooit zo’n korte vlucht gehad 🙂

Gearriveerd in het nieuwe hostel: de Banana Bungalows in Wailuku.

Ik arriveerde op de dag dat er een ‘keg party’ was, dus het ging meteen los 🙂 En ik speelde dartswedstrijden tegen wat jongens uit Zwitserland.

Op zaterdag deed ik de mooiste hike uit mijn leven, namelijk die op de Haleakala vulkaan. Hier kun je mijn blogpost erover lezen.

Made it!!! Ohh wat waren we gesloopt na de klim op het einde. Tijdens de hike kletste ik vooral veel met Linn uit Zweden, een super lief meisje.

Aan het einde van de hike zagen we de zonsondergang boven op de vulkaan, dus boven de wolken. Dat was ZO mooi!

Zondag was een stranddag. We gingen met mensen van het hostel eerst naar Big Beach waar we volleybal speelden. Tegen het einde van de middag gingen we naar Little Beach, waar ik mijn ogen uitkeek hahaha. Het is een naaktstrand waar iedereen aan het feesten was (ik heb maar even een stukje strand met mensen mét kleren op de foto gezet). Er stonden hippies naakt te drummen en er werden nogal wat drugs gebruikt door de mensen daar. Een groot feeststrand dus.

Drie dagen na mijn aankomst op Maui kwamen Pati (die ik op het vorige eiland ontmoette) en mijn zus (die overkwam vanuit Nieuw-Zeeland) ook! We gingen meteen op pad met onze huurauto.

Wakker worden in het zonnetje in de hangmat <3

Op pad met de auto. Wat was het heerlijk om rond te rijden met het dak open en de muziek hard aan.

Blij <3 <3 <3

Onderweg naar de watervallen!

Gevonden!

Op Hawaii vind je overal op gebouwen mooie kunst zoals dit.

En OVERAL acai bowls. Ben daar echt verslaafd aan!

Zonsondergang kijken na een dag rondrijden op het eiland. We zagen heel veel walvissen opspringen uit het water hier.

Qua feestjes gebeurt er in het dorpje waar we verbleven nooit zo veel, maar wij waren er net op het moment dat er een festival was.

Op mijn een-na-laatste dag gingen we met een groepje met de boot naar Lanai, weer een ander eiland. Daar kun je niet met het vliegtuig komen.

Gezelligheid! Australië, Spanje, VS, Zwitserland, Nederland en Chili in één foto.

Mijn laatste zonsondergang op Hawaii. Die avond op de boot terug naar Maui lag iedereen te slapen en kroop ik huilend bij Pati op schoot, vanwege alle mooie herinneringen waar ik aan moest denken.

We hadden een foutje gemaakt met de auto indeling op de terugweg, waardoor Jeremy 45 minuten in de kofferbak naar huis moest, haha.

Dit was op mijn laatste dag. Nog even snel met iedereen op de foto voor ik naar het vliegveld vertrok. Oh, wat heb ik het moeilijk gehad toen ik wegging… Ben echt slecht in afscheid nemen en heb hier zóveel leuke mensen ontmoet! Zoals Jeremy, die als klusjesman werkt bij het hostel. Zo’n ontzettend aardige man. Dat was ook zo leuk tijdens deze reis; dingen als leeftijd en afkomst maakten helemaal niets uit. Iedereen kon super goed met elkaar opschieten.

Nu ben ik weer thuis en lig ik ontzettend te jetlaggen. Mijn terugreis duurde 30 uur en aangezien ik niet kan slapen in een vliegtuig komt dat hard aan met het tijdsverschil erbij. Maaar, dat komt wel weer goed! Ik ben nog bezig met een Hawaii Q&A waarin ik al jullie vragen over mijn reis beantwoord. Die komt zondag online! xx

18 thoughts on “My week in pictures 173”

1. Een woord wauw. Prachtige foto’s! Hawaï staat ook al een tijd op mijn bucketlist. Wat een prachtig land. En wat leuk dat je in hostels sliep, daar leer je de leukste mensen kennen inderdaad. En dan snap ik goed dat je het afscheid moeilijk vind.

2. Het ziet er zooo heerlijk uit <3. Ik heb er ook altijd een hekel aan om weg te gaan van een mooie plek met prachtige herinneringen. Zo jammer dat je niet overal tegelijk kan zijn 😉

3. Lieve Jennie, ik kan me zo goed voorstellen dat het afscheid moeilijk was, zeker nadat je verliefd bent geworden. Hopelijk voel je je snel weer helemaal thuis in Nederland!

4. Wat mooi dat je zoveel mensen ontmoet op zo’n reis en dat je daarmee zulke herinneringen mag maken, ik werd er zelf een beetje stil van. En je straalt zo erg op echt elke foto <3

5. Wauw wat een trip! Ik snap zeker dat je verliefd bent geworden, op Tarzan en op het mooie eiland! Die natuur, muurschilderingen, stranden en ongeloofelijke tochten; echt geweldig. Hoe naar het nu ook is om er niet meer te zijn, deze herinneringen en avonturen neemt niemand je meer af!