My week in pictures 187

Klik verder om te zien wat ik deze week allemaal heb gedaan!

Op maandag ging ik met de roomies van mijn hostel naar Balbao park. Ik was deze week namelijk nog steeds in San Diego! De eerste week was ik bij de jongen die ik op Hawaii had ontmoet (hij woont in San Diego) en omdat hij een baan aangeboden had gekregen op Hawaii vertrok ik daarna naar een hostel voor mijn laatste week hier in San Diego. Dat kun je allemaal teruglezen in de My week in pictures van vorige week.

In Balbao park zijn verschillende museums en wij gingen naar het space & air museum. Daar zag ik deze shuttle die ook echt in de ruimte is geweest.

Daarna gingen we nog even de stad in. We zagen een hoog gebouw en bedachten dat het uitzicht vanaf daar super mooi zou zijn. Dus we liepen naar binnen en het bleek een of ander chique bank-gebouw te zijn met een duur restaurant op het dak. We hebben gevraagd of we even mochten kijken en het mocht! Liepen wij daar met onze backpacks en korte broeken tussen alle mensen in pak die aan het eten waren 🙂

In de avonden hebben we heel veel jenga gespeeld in het hostel. We begonnen er op een gegeven moment écht goed in te worden.

Enn.. natuurlijk beerpong! Mijn teamgenoot Aaron (uit de UK) en ik haalden het tot de halve finale.

Ik ging hiken met Marleen uit Nederland (die in het hostel werkt) en twee jongens uit Australië. Die twee waren zo ontzettend grappig samen. We gingen naar de potato chip rock. Een behoorlijk steile hike. Die had ik even niet aan zien komen.

Op de top bij de potato chip rock! Made it!

En daarna gingen we nog gezellig naar de arcadehal bij het strand.

Het hostel heeft gratis ontbijt. Iedere ochtend eet ik lekkere bagels en fruit!

De dag na de hike naar de potato chip rock, deden we nog een hike. Dit keer naar het hoogste punt van San Diego. Met de bilspierpijn van de dag ervoor hiken was niet het beste idee. Maar we hebben het gehaald! Wat een mooi uitzicht over de stad had je daar.

Op donderdagavond ging ik een burrito halen die ik daarna bij zonsondergang wilde gaan opeten bij het strand. Toen ik op het terras zat te wachten tot mijn eten klaar was, nodigde deze super lieve vrouw me uit om bij hen te komen zitten. Ze zei dat ze dat normaal nooit doet, maar dat ze op de een of andere manier voelde dat ze het moest doen omdat ze een goed gevoel bij me had. En wat bleek? We hadden ontzettend veel overeenkomsten en hadden een hele goede klik. We waren allebei verrast over hoe goed we op elkaar aansloten. We wisselden contactgegevens uit en…. twee uur nadat ik haar ontmoet had gebeurde er iets ongelofelijks. Ik had tijdens ons gesprek een wens met haar gedeeld en toen ik weer bij het hostel was en mijn telefoon zich verbond met de wifi kreeg ik een e-mail binnen met daarin een kans om die wens te vervullen. Alsof het zo hoorde te zijn. Ik zal verdere details later met jullie delen!

Een boek lezen tijdens zonsondergang bij de Sunset Cliffs.

Vrijdagochtend deden we met het hostel een volleybaltoernooi. Ik voegde weinig toe aan het team hahaha, maar het was heel leuk!

In-N-Out en een mooie zonsondergang bij de kust <3

Vrijdagmiddag ging ik met Marleen en de jongens uit Australië naar Coronado, een soort eiland in de stad. We kwamen daar aan en hadden eigenlijk geen idee van wat we daar gingen doen. Gewoon een beetje rondwandelen dachten we. En toen zagen we deze fietsen en we konden het niet laten om er eentje te huren.

Gisteren ging ik snorkelen bij La Jolla. Ongelofelijk was dat, want ik snorkelde tussen de zeeleeuwen en zeehonden! Ze zwommen soms op maar een meter afstand.

En vandaag heb ik nog een beetje rondgelopen bij het strand. Nu zit ik op het vliegveld om weer naar huis te gaan. San Diego – Phoenix – London Heathrow – Amsterdam. Een flinke reis dus. Tot snel!

25 thoughts on “My week in pictures 187”

1. Wauw dat ziet er echt uit als een heerlijke reis en wat bijzonder van die vrouw. Ik ben heel benieuwd naar je wens die in vervulling is gegaan! Fijne terugreis.

2. Wat maak je toch altijd weer magische dingen mee! Echt geweldig dat verhaal van die vrouw <3 Ben benieuwd welke wens in vervulling gaat 🙂 Leuke foto's, ik krijg helemaal zin in de vakantie!

3. Mag ik volgende keer met je mee op vakantie? In ruil daarvoor zal ik je persoonlijke fotograaf zijn, haha. Het ziet er allemaal zooo geweldig uit en nog steeds sta ik op het punt om ook gewoon op vakantie te gaan nu. Jammer dat school alles moet verpesten… En dat verhaal van die vrouw op het terras is zo lief! Ben heel benieuwd naar wat je ons later gaat vertellen, maar ben nu al blij voor je <3. Liefs, Susanne

4. Wauw wat een toffe reis weer! Ik moet zeggen dat je me echt inspireert met de reizen die je alleen maakt. Volgens mij gaat contact maken en toffe dingen doen zoveel makkelijker dan we denken..
    Is het misschien een idee om een keer een artikel te schrijven over alleen reizen?

1. Oeps late reactie! Maar als ik naar mezelf kijk ben ik vooral benieuwd naar hoe het is om helemaal alleen te zijn en die stap te maken om maar gewoon te gaan en mensen te ontmoeten. Lijkt me heel gaaf, maar stiekem ook best spannend!

5. Wat een bijzonder verhaal over die vrouw zeg, wow, inderdaad alsof het zo hoorde te zijn! Ik ben heel benieuwd waar het precies over gaat, want zo te horen ben je er heel enthousiast over!

6. Ik krijg helemaal kippenvel over dat stuk met die vrouw bij dat restaurant! Wat klinkt dat goed. Ik ben heel benieuwd naar het verdere verhaal, maar dat lezen we vast snel. 🙂

7. Super gaaf!
    Ik ben nu heel benieuwd naar de mail die je hebt gehad om je wens in vervulling te laten gaan! Zo mooi dat de mevrouw je uitnodigde aan tafel. Onwijs bijzonder moment!